مهربانه آمده است تا پُلی استوار باشد بین بنگاه‌های خیریه و حامیان اینترنتی؛ تلاش‌گرانی که رویاهای خیرخواهانه خود را در قالب پروژه‌هایی دقیق، روشن و مشخص تعریف می‌کنند، و حمایت‌گرانی که به این رویاها جامه عمل می‌پوشانند. مهربانه آمده است تا زندگی را برای همه زیباتر کند. بیایید زیبایی‌ها را، شادی‌ها را با هم تقسیم کنیم!

پروژه‌های مهربانه توسط سازمان‌ها و موسسات خیریه دارای مجوز رسمی تعریف می‌شوند. هر پروژه هدف کاملا مشخصی دارد، سرمایه مورد نیاز آن دقیقا معلوم است، و زمان محدودی برای تحقق آن تعریف می‌شود. مهربانه محدودیتی در تعریف پروژه‌ها اعمال نمی‌کند، و میزان موفقیت پروژه‌ها را به مشارکت و حمایت کاربران وابسته می‌کند. اگر پروژه‌ای در زمان تعیین شده توانست بودجه هدفش را جذب کند،‌موفق تلقی شده و پروژه اجرا می‌شود. در غیر این صورت پروژه لغو شده و هزینه‌های دریافتی کاربران به آنها برگشت داده می‌شود. این مدل که به نام «همه یا هیچ» معروف است، یکی از کاراترین مدل‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در فضاهای آنلاین و از سیاست‌های کلی مهربانه است که دارای منافع زیر است:
  • بهینه است. موسسه و سازمان‌ها را به سمتی سوق می‌دهد که حداقل نیازمندی‌ای را اعلام نمایند که با دریافت آن پروزه‌شان عملی می‌شود.
  • ایجاد انگیزه می‌کند. اگر حامیان فعلی ببینند که پروژه دلخواه‌شان به دلیل عدم حمایت کامل دارد از دور خارج می‌شود، با جذب دیگر حامیان سعی می‌کنند از این امر جلوگیری کنند. تیم‌ها هم سعی می‌کنند با جلب نظر حامیان، فضا را به سمت حمایت کامل پیش ببرند.
  • جواب داده است. تجربه‌های پیشین جهانی کارایی این سیاست را نشان داده است.
دو نوع پروژه در مهربانه قابل تعریف است:
  • پروژه‌های خیریه بلاعوض. با هدف کمک به یک مورد خاص.
  • پروژه‌های بازارچه‌های خیریه خاص منظوره. در این پروژه‌ها. سازمان یا موسسه خیریه، نمونه‌ای از کالاهایی که توسط افراد تحت پوشش‌اش تولید می‌شوند را معرفی کرده و آن را در معرض پیش‌فروش می‌گذارد. اگر در بازه مشخص شده تعداد معینی از کالاها توسط حامیان خریداری شود، آن پروژه اجرا شده و در مدت زمان مشخصی بعد از اعلام نتیجه،‌ کالاها برای تحویل به حامیان آماده می‌شود. این نوع پروژه‌ها کمک می‌کند تا فعالیت‌های افراد تحت پوشش هدفدار شده و در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

مهربانه مشتاقانه در انتظار دریافت نظرات، پیسنهادات و انتقادات شماست. به یاد داشته باشید که تنها «لایک کردن» کافی نیست و باید واقعا به کسانی که نیاز دارند کمک کنیم. اگر کارا ما را می‌پسندید، به عنوان عضوی از خانواده مهربانه به پروژه‌هایی که دوست دارید کمک کنید، آنها را از هر طریقی که می‌توانید به دیگران (حامیان بالقوه و موسسات خیریه) معرفی کنید. مهربانه را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کرده و مطالبش را بازنشر کنید. و موسسات و سازمان‌های خیریه را به ما معرفی کنید.

یادتان نرود که، ما در مهربانه می‌خواهیم زندگی را برای همه زیباتر کنیم، و این کار بدون شما ممکن نیست.

در حال حاضر نظری وجود ندارد.