«فریلند» ، اولین رویداد اصول فریلنسینگ ، در منطقه آزاد بندر انزلی برگزار شد.

در این رویداد محمد باقر اثنی‌عشری ، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کل کشور این روند جدید در بازار کار را راه‌حل بسیاری از کمبود‌های فعلی بازار دانست و وعده داد این سازمان در زمینه‌هایی مانند تامین اجتماعی،بیمه، مالیات و قرارداد به جامعه آزادکاران ایران کمک خواهد کرد.

امیر ناظمی ، عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران، نیز روامداری را عاملی موثر در جذب طبقه خلاق امروز در ایران دانست و بر نقش مهارت‌های اجتماعی در توسعه کسب و کار فرلنسر‌ها تاکید کرد.

در این رویداد که به ابتکار تیم پونیشا، بزرگترین پلتفرم فریلنسینگ ایران، در منطقه آزاد انزلی برگزار شد و مهربانه حامی معنوی آن بود، چهر‌ه‌هایی از طراحان، برنامه‌نویسان، رسانه‌ها و توانیابان حضور داشتند و ابعاد مختلف تاثیر دورکاری و فریلنسینگ را بر زندگی روزمره جامعه امروز ایران بررسی کردند.

بیش از ۵۵۰ نفر در این رویداد حاضر شدند که نیمی از این افراد از خارج استان گیلان آمده بودند همینطور ۱۴۵۰ نفر رویداد را بصورت آنلاین دنبال می کردند.

در کنار این رویداد نمایشگاهی از استارتاپ های B2C برگزار شد، ۳۰ استارتاپ محصولات و خدمات خود را در خلال برنامه به مراجعه کنندگان معرفی کردند.

فریلند

۸ ارائه، ۵ کارگاه و یک پنل در ارتباط با مزایا و مشکلات فریلنسینگ در طول روز برگزار شد. ارائه کنندگان عمدتا از مدیران و موسسان کسب و کارهای شناخته شده یا فریلنسرهای شناخته شده در کشور بودند.

نمایش مصاحبه با بابک حیدری و وحید رجبلو در حاشیه رویداد فریلنسینگ برای معلولین در همایش فریلند

 

منبع: پونیشا

در حال حاضر نظری وجود ندارد.