توان‌تک

♿️ معمولاً معلولان را کسانی می‌دانیم که از سلامتی جسمی یا ذهنی بی‌بهره‌اند اما در واقع افکار ما و طرز برخورد ما نسبت به این افراد ناسالم است. حتی دلسوزی ما برای آنان نیز حاوی نگاهی ناخوشایند است. بیش از ۱۱‎٪ جمعیت کشور را معلولان عزیز تشکیل می‌دهند اما ما حضور آن‌ها را در جامعه احساس نمی‌کنیم چون به آن‌ها فرصتی داده نمی‌شود تا خودشان را نشان دهند.

بسیاری از آنان جانانه با کلیشه‌های رایج و غیراصولی جنگیده‌اند و موفق به نشستن بر جایگاه درخور شده‌اند و حتی رقیبان غیرمعلول خود را نیز پشت سر گذاشته‌اند.
با این همه، تقسیم کار اجتماعی و فرهنگ رایج بیش از آن‌که مروج عدالت درباره معلولان باشد، آنان را از رقابت سالم دور کرده و نوعی تبعیض را بر آنان روا داشته است.
کمتر شرکت و نهادی حاضر به استخدام این قشر است و این مسئله ناشی از تصور و فرهنگی نادرست است که گویا آنان تهی از انگیزه و باورند.
با این وجود، شرکت‌هایی هستند که معلولان را استخدام کرده و از همکاری با آنان راضی‌اند.

🔸مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به همراه مهربانه و تعدادی از کسب‌وکارهای فعال در حوزه IT، همزمان با روز جهانی معلولان رویداد توان‌تک https://t.me/Tavan_Tech را برگزار خواهند کرد تا ضمن گردهم آوردن شرکت‌های موفق استارت‌آپی و تجارت الکترونیک، فرصتی برای اشتغال‌زایی و ایجاد ارتباط میان کسب و کار‌ها و معلولان به وجود بیاورند و همچنین سرویس‌ها و خدماتی که موجب بهبود کیفیت زندگی شهروندان به ویژه توان‌یابان شده را معرفی کنند.

برای ثبت‌نام استارتاپ ها در رویداد توان‌تک کلیک کنید

در حال حاضر نظری وجود ندارد.