banner

 

 

کمک‌های آنلاین  جمع‌آوری شده توسط وب سایت «مهربانه» برای پروژه‌های خیریه مختلف، به یک میلیارد ریال رسید.

وب سایت مهربانه به نشانی mehrabane.ir، سرویس جمع‌آوری حمایت‌های مردمی برای موسسات خیریه رسمی است. بسیاری از موسسات خیریه، به ویژه موسسات فعال در مناطق محروم، به دلیل نداشتن امکانات فنی و منابع مالی محدود، امکان اطلاع‌رسانی و جمع‌آوری کمک به شیوه آنلاین را ندارند که مهربانه برای نخستین بار در کشور این امکان را فراهم کرده است.

مهربانه در طول فعالیت خود برای پروژه‌های مختلفی از جمله حمایت از کودکان کار، تهیه غذا و سرپناه برای خانواده‌های نیازمند، تهیه دستگاه‌های پزشکی و بهداشتی برای نیازمندان، مدارس و بیمارستان‌ها، تجهیز کلاس آموزشی و کمک به بیماران ALS به جمع‌آوری کمک پرداخته است. این پروژه‌ها در نقاط مختلف کشور از جمله آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، کرمان، البرز، مرکزی و تهران با همکاری موسسات خیریه دارای مجوز انجام شده‌اند.

سایت مهربانه در طول فعالیت خود جایزه مسوولیت پذیری اجتماعی از همایش بین‌المللی هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان را دریافت کرده است. مهربانه همچنین به عنوان سایت برتر بخش سرویس نرم‌افزاری آنلاین در جشنواره وب ایران و سایت برتر پنجمین جشنواره فاوا در محور نوآوری در ارایه خدمات در حوزه توسعه خدمات روستایی و مناطق محروم از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انتخاب شده است.

برای مشاهده شیوه کار و پروژه‌های حاضر در وب سایت مهربانه کافی است به سایت mehrabane.ir مراجعه کرده و با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم اینترنت، مبلغ مورد نظر خود را به هر پروژه کمک کنید.

در حال حاضر نظری وجود ندارد.