ضدزلزله

۲۰ستونِ کاربران اسنپ و مهربانه

۲۱ آبان ۱۳۹۶ قلب‌ همه ایران از غم زلزله‌ کرمانشاه به درد آمد. یک روز پس از این حادثه دلخراش، اسنپ، کاربران عزیز و مهربانش را به همدلی و همیاری با آسیب‌دیدگان زلزله در کمپین «همه با هم برای زلزله‌زدگان» دعوت کرد. از آن روز گزینه «کمک به زلزله‌زدگان» در راستای مسئولیت اجتماعی خانواده اسنپ در بخش پرداخت آنلاین اپلیکیشن فعال شد، تا کاربران بتوانند در صورت تمایل ۱۰درصد از هزینه هر سفر خود را به زلزله‌زدگان اهدا کنند.
با افتخار اعلام می‌کنیم که مبالغ اهدایی شما کاربران عزیز اسنپ صرف پروژه‌ای به نام «۲۰ستون» خواهد شد. این پروژه با همت موسسه نیکوکاری مهربانه راه‌اندازی شده است و خانواده میلیونی اسنپ به عنوان تنها حامی مالی «۲۰ستون» در کنار این موسسه همراه مردم کرمانشاه خواهد بود. در این پروژه کاربران اسنپ و مهربانه ۲۰سازه مقاوم در برابر زلزله را به خانواده‌ زنان‌سرپرست خانوار و توان‌یابان منطقه ثلاث باباجانی اهدا می‌کنند.اسنپ مبلغ ۸۰میلیون تومان از کل که ۲۰۰ میلیون تومان تخمین زده شده است را به این پروژه پرداخت می‌کند. این مبلغ ماحصل ۱۰درصد هزینه سفرهای شما کاربران عزیز به‌علاوه اهدایی کلیه کارکنان شرکت اسنپ است.
از امروز گزینه «کمک به زلزله‌زدگان» در اسنپ غیرفعال خواهد شد و می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی(تلگرام، اینستاگرام و توییتر) و سایت مهربانه در جریان اجرای پروژه «۲۰ستون» قرار بگیرد.

  • الناز نوبخت

    خدا خیرتون بده

  • سامان رضوانی

    این انرژی مثبت برگرده تو زندگیاتون ایشالله

  • mahsa

    خیلی هم خوب کاش مسیولین هوشیار بشن این کارا به عهده اوناست
    موفق باشید

  • arash

    خدا بهتون برکت بده

  • mona

    کار خیلی قشنگی

  • شیما اسدی

    ما از سالیان دور با شما همکاری داریم
    ممنون از زحمات تک تک دوستانم