untitled-8

 

در ماه بهمن با پروژه‌های جدید و متنوع در کنارتون هستیم و تمام تلاش‌مون رو می‌کنیم تا بتونیم موضوعات مختلف در کشورمون رو پوشش بدیم.

از تهیه جهیزیه برای دختری جوان در روستایی از بابل که می‌خواهد به همراه همسرش زندگی جدید و آبرومندانه‌ای را آغاز کند و خانواده‌ تشکیل دهد تا تامین هزینه تهیه غذا برای قوهای مهاجری که در سال زمستان‌ها مهمان محمودآباد در شمال کشورمون هستن و متاسفانه امسال غذای کافی برای آن‌ها وجود نداره و احتمال نابودی‌شون بعلت سرما و نبود غذا رو به افزایش هست. این میان بلطف دیده‌بان‌ها و محیط‌بان‌های مهربون کشورمون که همیشه بفکر و حامی این حیوانات زیبا بوده‌اند باز هم در تلاش هستند تا این زبون‌بسته‌ها سالم و سرحال به کوچ‌شون ادامه بدهند. همچنین قصد داریم برای کودکان کار در منطقه جنوب‌شرقی تهران که بسیار محروم هست و از نظر فرهنگی نیاز به توجهی خاص داره، کانکس کتابی تهیه کنیم تا آینده‌سازهای کشورمون با دنیایی فراتر از تلخی‌هایی که الان دچارش هستن آشنا بشن و روزنه‌ امیدی براشون تا به رویاپردازی‌های کودکانه‌شون ادامه بدن. در کنار همه این داستان‌ها اما نباید فراموش کنیم تو خیلی از جاهای کشورمون زنان غیور و زحمت‌کشی هستند که یک‌تنه جگر‌گوشه‌هاشون رو دارن بزرگ می‌کنن و نان‌آور خونه اینبار اون‌ها هستند. یادمون نره آموزش و تعلیم این مادران بسیار پراهمیت بوده و ایجاد فضایی برای یادگیری حرفه‌ای تا بتونن در منزل، کنار پرورش کودکان‌شون، کار هم بکنند و زندگی آبرومندانه‌ای برای خود و خانواده‌شون بسازن.

چقدر کشورمون زیباتر میشه وقتی که بتونیم در رشد و آگاهی همدیگه سهمی داشته باشیم و نقش‌مون رو در جامعه ایفا کنیم. شما می‌توانید برای مشارکت در این پروژه‌ها به سایت مهربانه به آدرس www.mehrabane.ir مراجعه کنید.

 

در حال حاضر نظری وجود ندارد.