salmandan

 

پروژه جدید مهربانه برای کمک به آسایشگاه خیریه کهریزک کلید خورد

«مهربانه» برای کمک به آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز، کمک‌های مردم نوع‌دوست کشورمان را به صورت آنلاین جمع‌آوری می‌کند.

به گزارش روابط عمومی گروه آتنا، آسایشگاه خیریه کهریزک یکی از پرآوازه ترین آسایشگاه‌ها در نگهداری و حمایت از معلولان، سالمندان و کودکان عقب مانده ذهنی و بی‌بضاعت است و این روزها به علت کثرت مددجویان و کمبود فضای مناسب، آسایشگاه جدید خیریه کهریزک استان البرز در محمد شهر کرج با زیر بنای ۸۰ هزار متر مربع در حال راه اندازی است و حدود ۸۰ درصد پروژه به پایان رسیده است. همچنین مرکز جامع توانبخشی و کودکان معلول آن نیز در حال خدمت‌دهی است. تاکنون قسمت بسیار زیادی از هزینه‌های این آسایشگاه توسط نیکوکاران کشورمان تامین شده و برای پوشش باقی هزینه‌ها نیازمند یاری و کمک هم‌ میهنان‌مان هستند.

پروژه جدید مهربانه گامی کوچک برای کمک به بخش سالمندان این آسایشگاه و با هدف تامین هزینه‌های تهیه ۳ دستگاه تخت بستری مخصوص سالمندان آغاز شده است. علاقه‌مندان به کمک در این پروژه، می‌توانند با مراجعه به سایت مهربانه به نشانی mehrabane.ir و با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شتاب، کمک‌های خود را (حداقل هزار تومان) پرداخت کنند.

در حال حاضر نظری وجود ندارد.