iwf1393

 

در بخش سرویس نرم افزاری آنلاین
«مهربانه» وب‌سایت برتر جشنواره وب ایران شد

در هفتمین جشنواره وب ایران، وب‌سایت «مهربانه» عنوان برتر در بخش سرویس‌های آنلاین را به انتخاب هیات داوران، به دست آورد.
به گزارش روابط عمومی گروه آتنا، مراسم اختتامیه جشنواره وب ایران روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه در دانشگاه شهید بهشتی و با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان برگزار شد. در این جشنواره وب‌سایت مهربانه به نشانی mehrabane.ir در بخش سرویس‌های آنلاین به عنوان سایت برتر از سوی هیات داوران معرفی شد.

وب‌سایت مهربانه، به عنوان پروژه مسوولیت اجتماعی گروه آتنا در اسفندماه سال ۹۲ راه‌اندازی شد. این سایت، پلی میان کاربران آنلاین و موسسات خیریه است و با معرفی پروژه‌های خیریه مشخص با مبلغ و بازه زمانی معین، امکان کمک آنلاین را با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب برای کاربران اینترنتی فراهم می‌کند.

 مهربانه موفق شده است در طول کم‌تر از یک سال فعالیت خود، بیش از ۵۰ میلیون تومان برای موسسات خیریه مختلف (که عمدتا در شهرستان‌های محروم کشور فعال هستند) برای پروژه‌هایی چون کودکان کار و خیابان، تعمیر کلاس درس، ساخت سرپناه، کمک به بیماران ALS و… جمع‌آوری کند.

مهربانه پیش از این نیز در هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان به عنوان پروژه برتر مسوولیت اجتماعی انتخاب شده بود. گفتنی است مهربانه در میان بیش از ۱۲ هزار وب‌سایت شرکت‌کننده در جشنواره وب ایران، موفق به کسب این عنوان شد.