مهربانه و آسیاتک

مسئولیت اجتماعی شرکتی یکی از فعالیت‌هایی است که امروزه برای شرکت‌ها به خصوص شرکت‌های بزرگ اهمیت ویژه‌ای دارد. این شرکت‌ها می‌توانند تأثیرگذاری مثبت و قابل توجهی روی رشد جامعه بگذارند و مسئولیت اجتماعی آن‌‌ها این مهم را می‌طلبد. مهربانه با تسهیل شرایط ادای مسئولیت اجتماعی، این فرصت را فراهم کرده تا چنین فعالیت‌هایی به شکلی اثرگذارتر صورت بگیرند. اکنون مفتخریم اعلام کنیم که شرکت آسیاتک و مهربانه همکاری گسترده‌ای را در زمینه مسئولیت اجتماعی آغاز کرده‌اند. به همین مناسبت، شرکت آسیاتک بیانه‌ای رسمی منتشر کرده که در ادامه شما را به خواندن آن دعوت می‌کنیم. با مهربانه همراه باشید.

بیانه رسمی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک

غلام همت آن نازنینم        که کار خیر بی روی و ریا کرد

 

شرکت انتقال داده های آسیاتک در سال ۱۳۸۲، به منظور ارائه خدمات نوین در صنعت IT، تأسیس شد و در حال حاضر خدمات ADSL2+ ،VOD ،OWA ، MVNO، TD-LTE، FREE WIFI، خدمات میزبانی و ثبت دامنه، پهنای باند اختصاصی، سرور مجازی و اختصاصی، تلفن ثابت و … را به مشترکین خود ارائه می‌دهد. این شرکت در این دو دهه فعالیت، همواره از سازمان­‌های پیشرو در مباحث مربوط به مسئولیت­ اجتماعی بوده است.

همکاری با بزرگترین نهادهای ملی و بین المللی اجتماعی کشور مانند یونسکو، یونیسف، محک، بهنام دهش پور، همکاری با موسسات خیریه و عام المنفعه، تامین لوازم التحریر دانش‌آموزان نیازمند، مشارکت بزرگ و گسترده در حمایت از زلزله‌زدگان کرمانشاه، برگزاری کمپین‌های مختلف در زمینه‌های محیط زیست، فرهنگ سازی، اجتماعی و غیره در سطح جامعه، حمایت از استارتاپ‌ها، حمایت از هنرمندان، حمایت از کنفرانس های داخلی و خارجی، حمایت از خدمات مبتنی بر وب، حمایت از رسانه های داخلی، حمایت از اقشار خاص، حمایت از تیم فوتبال فولاد خوزستان، حمایت از لیگ بوچیا و… گوشه ای از فعالیت های مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت در چند سال اخیر بوده است.

آسیاتک اکنون قصد دارد با توسعه فعالیت‌های خود در بحث مسئولیت‌های اجتماعی همکاری سراسری و گسترده ای را با مهربانه داشته باشد. نکته مهم آن است که این امر بر بستر تکنولوژی اینترنت و با همکاری پرسنل و مشتریان شرکت انتقال داده‌های آسیاتک صورت می پذیرد که در نوع خود منحصر به فرد است و بر این اساس، دوران جدیدی از توسعه فعالیت‌ها در حوزه مسئولیت‌­های اجتماعی آغاز می‌گردد.

آسیاتک امیدوار است این همکاری به شکل بسیار مطلوبی پیش رفته و پایدار باشد. به امید روزهای خوب برای سرزمین­مان ایران

در حال حاضر نظری وجود ندارد.