photo_2016-12-25_16-05-29

 

 

استارتاپ مهربانه با رای داوران به عنوان یکی از برترین کسب و کارهای نوپا در بخش الکام‌استارز بیست و دومین نمایشگاه الکامپ معرفی شد.
از میان ۲۵۰ استارتاپ حاضر در بخش الکام‌استارز نمایشگاه الکامپ، ۱۰ استارتاپ برتر توسط هیات داوران برگزیده شده تا با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در نمایشگاه سبیت آلمان حضور یابند که نام مهربانه نیز در میان برگزیدگان قرار دارد.
گلرخ بحری مدیر استارتاپ مهربانه در این باره گفت: حدود دو سال است این کسب و کار فعالیت خود را برای جمع‌آوری کمک‌ به صورت آنلاین برای موسسات خیریه دارای مجوز آغاز کرده است.
وی افزود: تاکنون بیش از ۸۰ پروژه خیریه با جمع‌آوری مبلغی در حدود نیم میلیارد تومان از طریق مهربانه به نتیجه رسیده است. در انتخاب پروژه‌ها نیز رویکرد ما بیشتر توانمندسازی افراد و نیازمندان است تا رفع نیازهای مقطعی افراد.
بحری گفت: حضور در نمایشگاه سبیت فرصت بسیار مناسبی برای مهربانه است تا در جهت گسترش ارتباطات بین‌المللی برای جذب کمک‌های خیریه بیشتر حرکت کند.
مدیر سایت مهربانه ادامه داد: در حال حاضر تعدادی از خیران ایرانی مقیم خارج از کشور با وجود سختی نقل و انتقال پول به مهربانه کمک می‌کنند و امیدواریم با مذاکراتی که در نمایشگاه سبیت پیگیری خواهد شد، امکان پرداخت مستقیم و آنلاین برای افراد خیر خارج از کشور نیز فراهم شود.
وی با بیان این که مهربانه قابلیت گسترش فعالیت‌هایش به دیگر کشورها به ویژه کشورهای منطقه را نیز دارد گفت: در پی آن هستیم با یافتن سرمایه‌گذاران در داخل و خارج از کشور، امکان گسترش فعالیت‌ها را فراهم آوریم.
براساس این گزارش کاربران آنلاین می‌توانند با مراجعه به سایت مهربانه به نشانی mehrabane.ir، پروژه خیریه مورد نظر خود را انتخاب کرده و با استفاده از کارت‌های عضو شتاب، در کار خیر سهیم شوند.

در حال حاضر نظری وجود ندارد.