موسسه خیریه خادمین کتیج موسسه خیریه خادمین کتیج

دبستان دخترانه ای در یکی از مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان، با داشتن ۵ کلاس درسی نیازمند تعمیر و بازسازی اتاقی در حیاط مدرسه است تا بتواند کلاس ششم را برای دانش آموزان آماده سازد. این اتاق دیوارهایش فرسوده است و در ورودی نیز ندارد. این امر نیازمند ۵ میلیون تومان هزینه است. موسسه خیریه خادمین کتیج برای تعمیر این اتاق برای کلاس ششمی ها، از شما عزیزان مساعدت و یاری میخواهد.

پیام موسسه خیریه خادمین کتیج برای مخاطبان مهربانه:

“هموطن عزیز مدرسه دخترانه فاطمه الزهرا با داشتن پنج کلاس با کمبود اتاق برای کلاس ششمی ها مواجه است. اتاقی در حیاط مدرسه وجود دارد که با تعمیرات میتوان کلاس جدیدی بوجود آورد. برای مرمت این اتاق نیاز به ایزوگام، بتن پشت بام، سیمانکاری و نرمه کاری، درب ورودی   ومقداری تجهیزات و رنگ آمیزی  و… دارد. برای روزهای سرد زمستان حضور در این اتاق بدون امکانات برای کودکان این کلاس سخت و طاقت فرسا است. هم اکنون نیازمند یاری شما هموطنان مهربان هستیم.”

سوابق و نمونه های موفق پیشین

موسسه خیریه خادمین کتیج بیش از هفت سال است که در یکی از محروم‌ترین نقاط کشورمان به رفع نیازهای محرومین این منطقه می‌پردازد. شرح فعالیت‌ها و گزارش‌های عملکرد سالیانه این موسسه را می‌توانید در http://www.khademin-kotij.com مشاهده نمائید.

در حال حاضر نظری وجود ندارد.