مهربانه

♨️” این بار برای تو ستونی خواهم ساخت، تا بار دیگر امید در چشمانت جریان پیدا کند و دستانت زندگی را به خانواده‌ هدیه دهد.”

پس از فاجعه دلخراش زلزله کرمانشاه، مهربانه به کمک بنیاد نیکوکاری مهر و مردم توانست بیش از ۱۱۵ میلیون تومان برای کمک به زلزله‌زدگان جمع‌آوری کند که در فاز اول کمک‌رسانی‌ها، بخشی از این مبلغ صرف نیازهای ضروری از جمله پتو، آب، مواد غذایی و بسته‌های بهداشتی شد.

پس از بررسی‌های انجام شده، در فاز دوم مهربانه قصد دارد به وضعیت اسکان دائمی در منطقه زلزله‌زده کمک کند چرا که تهیه چادر و کانکس یک راهکار موقت بوده و البته آسیب‌های بعدی را هم در پی خواهد داشت.

روستاها به دلیل محرومیت و بی‌بهره بودن از دانش عمران، مورد کم توجهی واقع می‌شوند به همین دلیل در برابر بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله بسیار آسیب‌پذیر هستند. از آنجایی که زیرساخت ساختمان‌ها اهمیت بالایی دارد، تیم مهربانه و بنیاد نیکوکاری مهر پس از مشورت با کارشناسان، تصمیم گرفت در فاز دوم کمک‌های خود، به بهبود مقاومت سازه‌های ساختمان‌های این مناطق کمک کند و با بهره‌برداری از دانش کارشناسان و مشارکت شما مهربانان، برای حمایت کردن از مردم محلی، در ساختن ساختمان‌های مقاوم در برابر زلزله، نقش ایفا نماید.

🛍 هزینه فاز اول (پایان یافته): ۲۳.۳۵۰.۰۰۰ تومان

🏠 هزینه فاز دوم: ۲۰۰ میلیون تومان

🚧 باقی‌مانده مبالغ جمع‌آوری شده در فاز اول به مبلغ ٩۴ میلیون تومان به این پروژه منتقل و برای محکم‌سازی خانه‌های روستایی استفاده خواهد شد

💜جهت حمایت از پروژه کلیک کنید💜

در حال حاضر نظری وجود ندارد.