Social-Style

 

بدون شک میشه گفت که یکی از مهمترین نیازهای یک انسان رفع گرسنگی و تشنگی است. میدونیم تو دنیا انسان های زیادی هستند که قادر به رفع گرسنگی شون نیستند، به دلایل مختلف: نداشتن امکانات رفاهی در منطقه زندگی شان، فقر، مشکل جسمی یا بیماری و مواردی شبیه این ها…
تو کشور خودمون تعداد بسیار زیادی از این انسان ها تو مناطق محروم کشورمون زندگی می کنن که حتی ما شاید اسم منطقه زندگی شون رو تا بحال نشنیدیم. شاید حتی نمی دونیم این منطقه تو ایران هست؟ حتی باور اینکه فقر تو این مناطق چطوری داره جون کودکان و سالمندان رو می گیره دردناک و سخته.
همه ما مسئول هستیم و باید دست به دست هم بدیم تا این روزهای سخت و خشن رو برای هموطنانمون قشنگ تر کنیم. کوچک ترین کمک و همدلی ما کلی موثر هست و دل اون ها رو شاد می کنه.
موسسه خادمین کتیج سیستان بلوچستان با همکاری مهربانه تصمیم دارن در ماه مبارک رمضان، برای ۵۰ خانواده نیازمند و زنان سرپرست خانواده، موادغذایی تهیه کنن و قسمتی از فشارهای زندگی این خانواده ها رو کم کنند.
ایمان داریم با حمایت شما مهربانان می توانیم مثل همیشه قسمتی از مشکلات هموطنان عزیزمان در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان را رفع کنیم و لبخند روی لب های این انسان های خونگرم بیاریم. هزینه هر خانواده ۱۰۰٫۰۰۰ تومان تخمین زده شده و برای آن ها مواد غذایی مانند برنج، مرغ، گوشت، روغن و … تهیه خواهد شد.

یادمون باشه حتی ۱۰۰۰ تومان هم کمک بسزایی در تکمیل این پروژه خواهد داشت. با هم شادی بیافرینیم.

در حال حاضر نظری وجود ندارد.