پروژه تجهیز بخش کودکان بیمارستان مهاباد که تاریخ پایان آن فرداست،‌ هنوز نتوانسته است که سرمایه مورد نیاز خود را تامین کند. این پروژه با درخواست مجری آن و موافقت مهربانه به مدت یک ماه دیگر نیز تمدید شد. دلیل موافقت مهربانه با تمدید این پروژه، اطلاع وی از نیاز مبرم بخش کودکان این بیمارستان به تجهیزات ذکر شده در پروژه است. لازم به ذکر است که طبق قوانین مهربانه، در صورتی که یک پروژه نتواند سرمایه مورد نیاز خود را در بازه زمانی تعریف شده جمع‌آوری کند، لغو شده و هزینه‌های پرداخت شده به حامیان برگشت داده می‌شود.

پروژه تجهیز بخش کودکان بیمارستان امام مهاباد

طبق نظرسنجی انجام شده از کاربران، یکی از دلایل عدم موفقیت این پروژه این است که کاربران اینترنتی، تجهیز بیمارستان را یک فعالیت دولتی دانسته و دلیلی به مشارکت در این امر نمی‌بینند. لازم است به اطلاع این عزیزان برسانیم که بودجه‌های دولتی تعریف شده برای این بیمارستان به سختی کفاف نیازهای اولیه این بیمارستان را تامین کرده و بار کاری آن نیز بسیار بالا می‌باشد. لذا کمک‌های مردمی در این بخش شدیدا مورد نیاز بوده و مجمع خیرین سلامت شهرستان مهاباد نیز که مجری این پروژه است، تا کنون حدود ۱۱۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و کالائی را جذب و به بخش‌های مختلف این بیمارستان از جمله دیالیز و اورژانس تحویل داده است.

امیدواریم که با همراهی و اطلاع‌رسانی شما عزیزان، این پروژه نیز در زمان تمدید شده با موفقیت به اتمام رسیده و دعای خیر پدران و مادرانی که فرزندان‌شان را در این بیمارستان درمان می‌کنند، نصیب‌تان شود.

در حال حاضر نظری وجود ندارد.