فروشگاه امن.بازار، اولین وب‌سایت با دامنه فارسی جهان، تخفیف ویژه‌ای را برای کاربران مهربانه و صفحه فیسبوک آن در نظر گرفته است.این پیشنهاد شامل ۱۵ درصد تخفیف برای خرید تمامی محصولات  کسپرسکی موجود در سایت در هر سه رده محصولات خانکی، کسب‌وکارها، و سازمان‌های کوچک می‌شود.

FB-discount-amn

برای استفاده از این تخفیف، کافی که در بخش آدرس مرورگر اینترنت خود عبارت «امن.بازار» را وارد کرده و اینتر بزنید. سپس محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه انتخاب کرده و به سبد خرید خود بیفزایید.  و نهایتا اینکه در هنگام پرداخت وجه، با وارد کردن کد تخفیف mehr-facebook از تخفیف ۱۵ درصدی برخوردار شوید. این تخفیف تنها تا تاریخ بیستم شهریورماه فعال است.

  • shokofe

    این واقعا مسخرست که پروزه مربوط به یه بیمارستان محروم لغو بشه این یه الویته و باید بهش زمان بیشتری میدادین واقعا مسخرست من واقعا دلخورم

    • مهربانه

      دوست ارجمند مهربانه،
      ما هم مثل شما از لغو شدن این پروژه بسیار ناراحت و متاسف هستیم. قبل از لغو پروژه، ما این پروژه را یک ماه تمدید کردیم و تبلیغات خوبی هم براش انجام دادیم، ولی متاسفانه در طی یک ماه تمدید نیز مبالغ جمع‌آوری شده پروژه تفاوت چندانی نکرد. لذا، ناچار به لغو پروژه طبق قوانین مهربانه شدیم.
      با توجه به اینکه بسیاری از کاربران اینترنتی، انجام این پروژه را وظیفه دولتی دانسته و حاضر به حمایت از آن نبودند، بعید بود که با تمدید مجدد هم بتواند به هدف خود برسد.