بنیاد امید مهر با یاری کاربران مهربانه می‌خواهد هزینه‌های تحصیلی ترم آتی پنج نفر از خانم‌های دانشجوی تحت پوشش خود را تأمین کند. این مهارتجویان علیرغم شرایط سخت اجتماعی‌شان، با تلاش و کوشش بسیار موفق شده‌اند به دانشگاه راه پیدا کنند.

mehrabane_proj3

هزینه‌های دانشجویان شامل شهریه دانشگاه، رفت‌وآمد، کتاب، لوازم‌التحریر، محل اقامت و سایر هزینه‌های جانبی آن‌ها می‌شود. ضمناً، پرداخت هزینه فقط به دانشجویانی تعلق می‌گیرد که معدل بالای ۱۴ کسب کرده باشند. در این پروژه می‌خواهیم با همکاری همدیگر، هزینه‌های تحصیلی پنج خانم جوان دانشجو در رشته‌های ذکر شده را به شرح زیر تأمین کنیم:

  • کارشناسی روانشناسی بالینی: ۱،۲۵۰،۰۰۰ تومان
  • کاردانی معماری داخلی: ۵۰۰،۰۰۰ تومان
  • کاردانی معماری داخلی: ۶۰۰،۰۰۰ تومان
  • کارشناسی مدیریت جهانگردی: ۵۵۰،۰۰۰ تومان
  • کارشناسی اقتصاد کشاورزی: ۴۵۰،۰۰۰ تومان

برای حمایت یا کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

بنیاد امید مهر خدمات متنوعی را از سال ۱۳۸۴ در حوزه‌های مختلف، جهت حمایت از دختران و زنان جوان آسیب‌دیده اجتماعی یا در معرض آسیب ارائه داده است. این بنیاد به دختران و زنان جوان آسیب‌دیده اجتماعی یا در معرض آسیب کمک می‌کند تا نگرش‌شان را نسبت به زندگی تغییر دهند. در این راستا، در کنار آموزش دانش‌هایی چون زبان انگلیسی، کامپیوتر و رشته‌های مختلف هنری، برنامه‌های منظم گروه‌درمانی، مشاوره‌های روانشناسی و … را برای مهارتجویانش تدارک می‌بیند. این امر به مهارتجویان کمک می‌کند که آسیب‌های ناشی از شرایط سخت و ناملایمات زندگی را التیام بخشیده و مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی‌شان را ارتقا دهند. بنیاد امید مهر به زنان جوان کمک می‌کند تا هم آینده بهتری را برای خود رقم بزنند، و هم از طریق به اشتراک گذاشتن ارزش‌ها و آموخته‌های جدید به عناصر تغییر مثبت در جامعه تبدیل شوند. ورود به دانشگاه و تأمین بدون دغدغه هزینه‌های تحصیلی نیز دنیای جدیدی را پیش روی گروهی از این زنان جوان قرار می‌دهد. کسب تخصص، تغییر سبک زندگی، ارتقای منزلت اجتماعی و امکان کسب توانمندی اقتصادی از جمله دستاوردهایی است که مهارتجویان پس از فارغ‌التحصیلی بدست می‌آورند.

در صورتی که علاقمندید که این پروژه موفق شود، لطفا از پروژه حمایت کنید، و با معرفی آن به دوستان، و انتشار در شبکه‌های اجتماعی، فرصت سهیم شدن در این حرکت زیبای اجتماعی را به دیگران نیز هدیه کنید.

در حال حاضر نظری وجود ندارد.