دوباره ثابت کردیم وقتی صحبت از کار خیر می‌شود در هر شرایط مالی که باشیم با هر میزان که در توانمان باشد آغوش یاری گشوده و افراد دیگر را هم تشویق می‌کنیم که از این حرکت خیر حمایت کنند.
امسال هم به رسم سه سال گذشته، برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند و به بهانه شروع سال تحصیلی جدید کمپین #بامهرمیریم_مدرسه را با همراهی سبز شما برگزار کردیم و خوشحالیم به اطلاع برسانیم برای بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز مستعد و نیازمند از شهرهای سیستان و بلوچستان، تهران، خراسان‌ جنوبی، خوزستان و هرمزگان لوازم مورد نیاز از جمله کیف و نوشت‌افزار تهیه شد و این دانش‌آموزان توانستد با حالی خوب و امید به آینده به مدرسه بروند.
اگر حمایت‌های شما از این کودکان نبود به احتمال فراوان تعداد زیادی از آن‌ها از رفتن به مدرسه و کسب علم باز می‌ماندند.
مبلغ کل جمع‌آوری شده در قالب ۵ پروژه موفق ۳۶,۰۵۰,۰۰۰ تومان است که به زودی از صفحه هر پروژه می‌توانید گزارش کاملی از نحوه هزینه‌ها دریافت کنید.

در این مسیر سازمان‌ها و استارت‌آپ‌هایی مثل آسیاتک ، مستربلیط، همراه کارت مانند همیشه همراه ما بودند و از حضور گرم و همیشگی‌شان صمیمانه قدردانی می‌کنیم. شایان ذکر است که مستربلیط در راستای کمپین …. که قبل‌تر اعلام کرده بودیم، مبلغ ۱۰.۸۰۰.۰۰۰ تومان با همراهی کاربرانش برای کمپین مهربانه جمع‌آوری کرده و بخش مهمی از پروژه‌ها را حمایت کردند.

در حال حاضر نظری وجود ندارد.