mehrabane

 

این روز‌ها نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵ با حرارت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته در جریان است. یکی از سالن‌های جذاب نمایشگاه نیز مربوط به استارتاپ‌ها است. خبرنگار اعزامی زومیت با حضور در این سالن به غرفه‌ی وب‌سایت مهربانه مراجعه کرده و با گلرخ بحری، مدیر این وبسایت به گفتگو پرداخته است.

 وب‌سایت مهربانه‌ استارت‌آپی جهت معرفی و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مناطق و افراد محروم است و با شعار «با هم شادی بیافرینیم» فعالیت خود را آغاز کرده است. با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانید کمپین‌های فعال و مبالغ مورد نیاز برای اتمام آن‌ها را مشاهده کنید. هم‌چنین از گزارش کمپین‌های تکمیل شده نیز مطلع شوید.

پیش‌تر در زومیت شاهد بودیم با انتشار اخبار کمپین‌های مهربانه و درخواست از کاربران محترم برای کمک جهت کمپین تهیه‌ی ۴۰۰ کاپشن برای کودکان محروم، تنها در مدت زمان ۲۴ ساعت ۶۵ درصد از مبلغ باقی مانده‌ی مبلغ مورد نیاز برای کمپین نام برده با همت کاربران و هم‌وطنان نیکوکار تامین شد. کمپین تهیه‌ی کاپشن برای کودکان بدسرپرست نیز نمونه‌ی دیگری از تعامل نزدیک زومیت با کاربران خود بود که پس از انتشار خبر و درخواست کمک، این کمپین نیز توانست مبلغ مورد نیاز را جمع‌آوری کند.

در خلال نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵ وب‌سایت مهربانه نیز در سالن اختصاص یافته به استارت‌آپ‌ها با برپایی غرفه به معرفی فعالیت خود پرداخته است. خبرنگار اعزامی زومیت به این نمایشگاه نیز با حضور در غرفه‌ی مهربانه در رابطه با نحوه‌ی فعالیت و سوالات موجود در این خصوص با گلرخ بحری مدیر این وبسایت ، به گفتگو پرداخته است. در ادامه شما را به تماشای ویدیوی این مصاحبه دعوت می‌کنیم.

در حال حاضر نظری وجود ندارد.