در هفته گذشته بیشترین استقبال حامیان، از پروژه «کمک به بیماران ALS» صورت گرفت، که با توجه به برگزاری کمپین سطل یخ در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی، این استقبال چندان دور از انتظار نبود. این پروژه در این هفته توانست بیش از دو سوم مبلغ هدف خود را جمع‌آوری کند. با توجه به مشکلات مالی فراوان انجمن حمایت از بیماران ALS کشور و نظر به اینکه مبلغ جمع‌آوری شده حتی کفاف اجاره یک مکان ثابت جمع‌وجور را نیز نمی‌دهد، احتمال زیادی دارد که این پروژه با رسیدن به مبلغ مورد نظر فعلی بسته نشده و مبلغ هدف آن افزایش پیدا کند.

در اینجا از تمامی خیرین ارجمندی که می‌توانند با کمک‌های غیر نقدی هم این انجمن را یاری کنند، تقاضای حمایت و همکاری می‌کنیم. این حمایت‌ها می‌تواند از در اختیار قرار دادن مکان مناسب، چاپ بروشورهای اطلاع‌رسانی،  کمک در ترجمه محتواهای مناسب، تا نگهداری از بیماران و … متنوع باشد.

HelpALS

پروژه «تامین روپوش و کیف مدرسه کودکان کار خانه کودک شوش» نیز که در هفته پیش شروع شده بود، توانست در این هفته تنها ۵ درصد از مبلغ هدف خود را جمع‌آوری نماید. با توجه به نزدیکی فصل درس و مدرسه و نیاز کودکان محروم این خانه (که بیشتر آنها را کودکان کار و خیابان تشکیل می‌دهند) به روپوش و کیف مدرسه، این فعالیت نیازمند توجه بیشتری از طرف شما حامیان گرامی است.

KhKShoosh

آخرین پروژه باز مهربانه در هفته گذشته نیز «تجهیز بخش کودکان بیمارستان محروم مهاباد» است که علیرغم نیاز شدید کودکان این منطقه به این تجهیزات، با نزدیک شدن به زمان پایان پروژه و جمع نشدن مبلغ هدف، بیم لغو شدن آن وجود دارد. موفقیت این پروژه نیازمند یک همت عالی از طرف شما حامیانی است که دغدغه کودکان محروم و سلامت آنها را دارید.

9eb2ad89d15a13d6b676932e5abf819d

مهربانه آخر هفته خوبی را برای شما آرزو کرده، و مشتاق دیدار مجدد شما در هفته آتی است.

  • mehdi

    سلام من مادرم مبتلا به als هست و با مشکل مالی روبرو هستیم خواهشمندم مارو یاری کنید،

    • مهربانه

      دوست عزیز، لطفا با انجمن حمایت از بیماران ALS تماس بگیرید. اطلاعات تماس را می‌توانید در وب‌سایت http://www.helpals.ir ببینید.