بیوه نیازمندی که مددجوی موسسه خیریه خادمین کتیج استان سیستان و بلوچستان است، هم اکنون در منزلی از اقوام اقامت دارد که به دلیل فرسودگی، نداشتن سرویس بهداشتی و … قابل سکونت نیست. موسسه خیریه خادمین کتیج می‌خواهد در یک قطعه زمین اهدایی در حاشیه روستا، منزلی با یک اتاق ۵۰ متری و یک سرویس بهداشتی برای وی بسازد. این امر نیازمند ۱۴ میلیون تومان هزینه است.  این موسسه برای تامین این مبلغ از شما عزیزان طلب یاری و مساعدت دارد.

حمایت می‌کنم!

kotij

پیام موسسه خیریه خادمین کتیج برای مخاطبان مهربانه: «عزیزان نیکوکار ما، برای لحظه‌ای تصور کنید که اگر شما یا اقوام‌تان مشکلاتی چون گرسنگی و نداشتن سرپناه و امکانات رفاهی و آسایشی داشتید، یا اینکه توان پرداخت هزینه درمان و تحصیل خود و فرزندانتان را نداشتید، چه احساسی پیدا می‌کردید؟ اکنون در فاصله‌ای نه چندان دور از شما و در دیار سیستان و بلوچستان کشورمان، بیش از هزاران خانوار در فقر و تنگدستی با این مشکلات دست به گریبانند. می‌دانیم که تصورش هم وحشت‌انگیز است، ولی ما در موسسه خیریه‌مان با این خانواده‌ها در ارتباط نزدیکیم و از بیم و هراسی که این افراد با آن مواجهند کاملا آگاهیم. خوب می‌دانیم و می‌دانید که گناه از این خانواده‌ها نیست که اینچنین فقیر و محتاجند، گناه از ماست که نمی‌توانیم به فکر چاره‌ای برای آنها باشیم. پس همتی کنیم و دست به دست هم دهیم، تا بخشی از این محرومیت‌ها را بزداییم».

لازم به ذکر است که مشخصات این مددجو در مهربانه محفوظ است. همچنین به اطلاع می‌رساند که در صورت تامین هزینه‌های مورد نیاز، تمام مراحل تعمیر و بازسازی مستند شده و پس از دریافت استشهادیه محلی، برای اطلاع شما عزیزان در مهربانه منتشر خواهد شد.

در حال حاضر نظری وجود ندارد.